AS LNK INDUSTRIES
Skanstes iela 27, Rīga,
Latvija, LV-1013

Tel.: +371 6743 9900
email: office@lnk-industries.lv

LNK Industries Klaipēdas ostas dienvidu mola rekonstrukcijas ietvaros uzstāda zemūdens sienu.

Projekta realizācijā tek izmantots unikāls aprīkojums un augstas sarežģītības tehnoloģijas, turklāt darbi tiek veikti pašā šaurākajā Klaipēdas ostas vietā, vārtos, kur ir visintensīvākā kuģu satiksme. Sienas izbūve ir jāpaveic ļoti īsā termiņā –  vienas sezonas laikā, strādājot gan dienās, gan naktīs.

Atbalstsienu veido gruntī ieurbtas tērauda caurules, kas cieši savienotas savā starpā veido grunts necaurlaidīgu konstrukciju. Sienas galvenais uzdevums ir nostiprināt esošā viļņlauža konstrukciju – krāvumu no akmeņiem, kas pēc tam dos iespēju veikt  Klaipēdas ostas kanāla padziļināšanas un paplašināšanas darbus. 

Darbus LNK Industries veic ar DTH urbšanas tehnoloģijas palīdzību. Urbšanu veicot caur esošā mola konstrukciju – akmeņiem, masīva blokiem. Šis ir pirmais projekts Lietuvā, kur tiek pielietota tāda tehnoloģija, urbjot liela izmēra pāļus caur granītu.

Atbalstsienas garums ir 200 m, sienas augšējā mala atrodas līdz 11 m dziļumā zem ūdens, sienas apakšējā mala  –  līdz 28 m no ūdens virsmas. 

Citas ziņas

“Heart of Hanza” būvdarbu progress Rīgas vēsturiskajā centrā, Hanzas ielā, projekta “Heart of Hanza” būvlaukumā būvdarbi turpinās. Šobrīd objektā notiek betonēšanas darbi, noslēgumam jau tuvojas 0. cikla nesošo konstrukciju izbūves darbi, un…

SOLIDS 2024 Antwerp EXPO Izstādē SOLIDS 2024 Antwerp EXPO dalāmies pieredzē modernu beramkravu pārkraušanas iekārtu projektēšanā, uzstādīšanā, ražošanā un piegādē! Mūsu eksperti starptautiskajā izstādē prezentē veidus, kā mūsu piedāvātās un pārbaudītās tehnoloģijas…

Progress Rail Baltica dzelzceļa stacijas izbūvē Noslēdzies būtisks atskaites punkts Rail Baltica dzelzceļa stacijas ēkas izbūvē pie lidostas “Ŗīga” – pabeigti nesošā dzelzsbetona karkasa izbūves darbi, konstrukcijām izslejoties trīs stāvu augstumā. Lai…