Projekta realizācijā tek izmantots unikāls aprīkojums un augstas sarežģītības tehnoloģijas, turklāt darbi tiek veikti pašā šaurākajā Klaipēdas ostas vietā, vārtos, kur ir visintensīvākā kuģu satiksme. Sienas izbūve ir jāpaveic ļoti īsā termiņā – vienas sezonas laikā, strādājot gan dienās, gan naktīs.
Atbalstsienu veido gruntī ieurbtas tērauda caurules, kas cieši savienotas savā starpā veido grunts necaurlaidīgu konstrukciju. Sienas galvenais uzdevums ir nostiprināt esošā viļņlauža konstrukciju – krāvumu no akmeņiem, kas pēc tam dos iespēju veikt Klaipēdas ostas kanāla padziļināšanas un paplašināšanas darbus.
Darbus LNK Industries veic ar DTH urbšanas tehnoloģijas palīdzību. Urbšanu veicot caur esošā mola konstrukciju – akmeņiem, masīva blokiem. Šis ir pirmais projekts Lietuvā, kur tiek pielietota tāda tehnoloģija, urbjot liela izmēra pāļus caur granītu.
Atbalstsienas garums ir 200 m, sienas augšējā mala atrodas līdz 11 m dziļumā zem ūdens, sienas apakšējā mala – līdz 28 m no ūdens virsmas.